Poczta   Dokumenty   Terminarz
Home Organizacja pracy Wyjazdy Relacje

białe szaleństwo we włoskich Alpach

PDF

W dniach 20-29.01.2017r. grupa 12 osób z Prywatnego Gimnazjum i Liceum im. Królowej Jadwigi w Lublinie spędzała ferie zimowe we włoskim Livigno. Słońce i świetnie przygotowane trasy zachęcały do całodniowej jazdy na nartach. Otaczające widoki i dźwięk uwielbianego przez wszystkich "sztruksu" napełniały grupę energią. Wyjazd był bardzo udany, a uczniowie wrócili do domów cali, zdrowi i ze świeżymi siłami do pracy w nowym semestrze.

Opiekę nad grupą sprawowała pani Anna Lamch, za co serdecznie dziękujemy. Relację fotograficzną z wyjazdu można zobaczyć w galerii szkolnej.

Filip Zaborski, klasa 1A liceum

listopadowy wyjazd klasy 1a i b gimnazjum do "Jadwigowa"

PDF

Gdy usłyszeliśmy, że na zieloną szkołę mamy jechać dopiero listopadzie, zrzędły nam miny. Przecież będzie tak zimno i te krótkie dni... Jednak, listopad okazał się strzałem w dziesiątkę! Dnia piątego listopada spotkaliśmy się wszyscy w Drzewcach. Piękny teren, wielkie bitwy na śnieżki oraz piesze wycieczki -  to wszystko sprawiło, że czas leciał nieubłaganie szybko.

W czasie naszego pobytu odwiedziła nas pani Marina Hulia, która opowiedziała nam o losie czeczeńskich uchodźców koczujących na dworcu w Brześciu. Nagraliśmy razem krótki film, który możecie znaleźć na fanpage'u ,,Dzieci z dworca Brześć". Warto odwiedzić tę stronę na facebooku, by poznać sytuację najmłodszych imigrantów.

Więcej…

klasy 2b i 2d gimnazjum w "Jadwigowie"

PDF

Poza nauką teorii, zajęciami artystycznymi i zdobywaniem umiejętności praktycznych podczas wyjazdu do zielonej szkoły w "Jadwigowie" w Drzewcach można się świetnie bawić. Wystarczy wzajemna sympatia, trochę poczucia humoru i satysfakcja gwarantowana! O czym mamy nadzieję świadczą zdjęcia klasy 2b i 2d gimnazjum

wychowawcy Joanna Berej I Mariusz Cieślik

"roztoczańska" przygoda klasy 1B i 2A liceum

PDF

W dniach 9-10 czerwca 2016 odbyła się wycieczka klas 1B i 2A liceum na Roztocze. W czwartek około godziny 8:00 wyruszyliśmy w długo wyczekiwaną podróż pod opieką wspaniałych nauczycieli Sora Niedźwiedzia, Sorki Michalec oraz Sorki Telichowskiej. Pierwszym przystankiem na naszej trasie był Zamość gdzie w restauracji Verona,  mieliśmy okazję skosztować pysznej szarlotki, a także aromatycznej kawy.

Jazda ekstremalna czyli 3d w Janowie Lubelskim

PDF

W dniach 7-8 czerwca 2016, my, 3d okupowaliśmy Janów Lubelski. Dowodziła nami  pełna energii wychowawczyni Sorka Stachyra i zawsze zaradny pierwszy oficer, Sor Czaban.

Pierwszy dzień przebiegł pod hasłem „spływ kajakowy". Po rozdzieleniu się na dwie grupy: chłopcy i dziewczęta byliśmy gotowi do wodowania. Spływ był niczym orogeneza kaledońska. Zderzające się ze sobą płyty tektoniczne w postaci kolejnych kajaków tworzyły niemalże góry torujące przepływ. Wystarczyło jednak jedno mocarne machnięcie wiosłem Sora Czabana aby skruszyć te ,,skały zatoru''. Sorka Stachyra niczym Orka parła naprzód stawiając czoła mieliznom. Ostatecznie nikt nie utonął. Po obiedzie ruszyliśmy na spacer po Janowie. Wciąż głodna większość pobiegła zapolować na pizzę. A tym czasem, Sorka Stachyra i Sor Czaban zostali przyłapani na konsumpcji słodyczy w cukierni. Wieczorem przy ognisku prowadziliśmy filozoficzne dyskusje i z wielkim wysiłkiem śpiewaliśmy piosenki, do których nie znaliśmy słów. Sytuację ratował Sor Czaban i Jego gitara. Spaliśmy krótko.

wycieczka klasy 3a gimnazjum na Jurę Krakowsko-Częstochowską

PDF

W dniach 8-10 czerwca 2016 roku, klasa 3a gimnazjum pojechała pod czujnym okiem wychowawczyni - pani Agnieszki Czajki oraz pani Aliny Watras na wycieczkę na Jurę Krakowsko-Częstochowską. Pierwszego dnia rano, wszyscy zebraliśmy się na parkingu pod byłym kinem Kosmos. W autokarze przywitał nas przezabawny przewodnik, Pan Marek, którego żarty bawiły nawet nauczycieli. Do ośrodka dotarliśmy około godziny 15. Pobyt rozpoczęliśmy bardzo smaczną obiadokolacją. Następnie przewodnik zabrał nas na wycieczkę, na której mieliśmy możliwość zobaczyć zabytki Jury - liczne zamki i jaskinie krasowe. Wszyscy zachwyciliśmy się otaczającymi nas widokami. Dzień zakończyliśmy grą w sztandary - zabawa była przednia.

wycieczka klas 1 gimnazjum do Białowieży

PDF

W dniach od 6 do 7 czerwca 2016 roku klasy pierwsze gimnazjum pod opieką wychowawców: Joanny Berej, Mariusza Cieślika, Agnieszki Kaletki i Joanny Nowakowskiej udały się na szkolną wycieczkę do Białowieży. Z Lublina wyruszyliśmy około 8.00 i udaliśmy się do Gnojna na spływ kajakowy po rzece Bug. Trasa okazała się mało wymagająca, ale piękne widoki nadbużańskiej przyrody zapierały dech w piersiach. Potem mieliśmy możliwość zjazdu tyrolką nad Bugiem i powrotu na brzeg łodzią. Następnie zwiedzaliśmy stadninę koni w Janowie Podlaskim, ogromne wrażenie zrobiły na nas konie arabskie i angloarabskie. Pani przewodniczka opowiadała ciekawostki związane z hodowlą koni, ich utrzymaniem, cenami sprzedaży.

Po pełnym wrażeń dniu udaliśmy się do Serpelic, gdzie czekała na nas obiadokolacja i zakwaterowanie w pięcioosobowych domkach.