Aktualności

Uczniowie klasy 6 SP podbijają Londyn – aktualizacja

Pierwszy dzień wycieczki klasy 6a Prywatnej SP im Królowej Jadwigi już za nami.

Londyn przywitał nas piękną słoneczną aurą tak więc nasz pierwszy spacer od mostu Westminster, przez Trafalgar Square, Chinatown i Soho dostarczył okazji do wielu zdjeć z najbardziej znanymi atrakcjami londyńskimi w tle.

Przejechaliśmy się na górnym pokładzie londyńskiego autobusu i sprawdziliśmy czy Słoneczniki Van Gogha w National Gallery są już znowu czyściutkie i bez skazy po niedawnym ataku.

Na koniec dnia spróbowaliśmy typowego jedzenia z wysp: „fish and chips” werdykt jury był następujący: „frytki zarąbiste czuć że z prawdziwych ziemniaków a ryby chude, ale tłuste, czyli średnie”.

Poniżej relacja z drugiego dnia pobytu 🙂

Dzień trzeci wycieczki do Londynu spędziliśmy pracowicie, wiosenny spacer przez St James Park, zmiana warty przed pałacem Buckingham, zwiedzanie Science Museum, Natural History Museum i powrót do hotelu przez Hyde Park.

Tym razem sami ugotowaliśmy obiad i było to najpyszniejsze jedzenie w Londynie!

Dzień czwarty w Londynie rozpoczęliśmy w największym sklepie z zabawkami Hamley’s po czym przeżyliśmy pierwszą niespodziankę czyli strajk w British Museum. Zamiast oglądać starożytne mumie wpadliśmy do galerii sztuki współczesnej Tate Modern, gdzie z pomocą kart Dixit próbowaliśmy odnaleźć świat wyobraźni w dziełach sztuki.

Przy St Paul’s Cathedral siedliśmy do stołu z 10 najbardziej zagrożonymi zwierzętami świata. Wjechaliśmy też na szczyt Garden 120, skąd podziwialiśmy zapierającą dech panoramę Londynu.

Pogoda zmieniała się średnio co godzinę więc przed „Burzą” Szekspira w teatrze The Globe, wpadliśmy w prawdziwą ulewę na urokliwej Piazzy w Covent Garden. Kiedy po spektaklu dotarliśmy do Picadilly Circus podziwiając Londyn nocą, okazało się, że dzisiaj zrobiliśmy w sumie ponad 17 km!

A tutaj relacja wideo z piątego dnia pobytu w Londynie 🙂

Katarzyna Jaworska i Iwona Wiszniewska – opiekunki uczniów